Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?

A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Ezt az emailt a rendelés leadása után rögtön, általában 1-2 percen belül meg kell kapnod tőlünk. A vásárlást követően a rendeléseidet ügyfélfiókodban is nyomon követheted a „Fiókom”-on belül a "Rendelések" menüpontban.

Ha nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail a megrendelésedről, akkor valószínűleg valami hiba történt, ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot az ilbacioshop@gmail.com email címen.

 

Külföldi rendeléseket is elfogadtok?

Egyelőre nem áll módunkban külföldi rendeléseket fogadni.

 

Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?

A megrendelés törlése abban az esetben lehetséges nálunk, amennyiben a rendelésedet még nem kezdték el feldolgozni a raktárunkban. A raktárunk igyekszik minél gyorsabban feldolgozni minden rendelést, ezért előfordulhat, hogy már pár perc után elkezdik a folyamatot, és nem lehetséges a rendelést törölni.

 

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

A rendelésed véglegesítésénél online bankkártyás, utánvét vagy előreutalás fizetési módok közül választhatsz. Bővebb információt ide kattintva találsz.

 

Mikor és hogyan kapom meg a számlát?

A számlát e-mailben kapod meg, közvetlenül azután, hogy leadtad a rendelésed és azt visszaigazoltuk.

 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A termékeket általában 3-4 munkanapon belül kiszállítjuk.

 

Melyik csomagküldő szolgáltatóval adjátok fel a rendelésemet?

Szállítási partnereink a GLS. Bővebb információt ide kattintva találsz.

 

Van lehetőség termékvisszaküldésre vagy cserére?

Csomag átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség terméket visszaküldeni. termékcsere nem lehetséges. Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, jóváírjuk az összeget a megadott számlaszámra. Másik terméket vagy méretet tudsz új rendelésként vásárolni. Bővebb információt ide kattintva találsz.

 

Mit tehetek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más probléma van vele, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk a terméket. Hibás termék esetén a visszaküldéshez vedd fel velünk a kapcsolatot az ilbacioshop@gmail.com email címen részletezve a problémát akár írásos vagy kép formájában.

 

Mi az a hírlevél és milyen előnyökkel jár nekem?

A hírlevél rendszeresen tájékoztat a webáruházunkba felkerülő új termékekről, illetve a meghirdetett aktuális akciókról. Amennyiben feliratkozol ingyenes hírlevelünkre, exkluzív tartalmakat küldünk neked:

  • a legújabb termékeinkről,
  • kuponokról és kedvezményekről,
  • akciós ajánlatokról.

 

Hova fordulhatok a panaszommal?

Ha bármilyen problémád van, vedd fel velünk a kapcsolatot az ilbacioshop@gmail.com email címen. Minden panaszt kivizsgálunk és 14 napon belül válaszolunk. 

Mindig törekszünk a megoldásra. Amennyiben nem sikerül számodra is elfogadható megoldást találnunk, akkor panaszoddal a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes magyar kormányhivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve a választásod szerinti magyar békéltető testülethez fordulhatsz. A fogyasztói békéltető testületek előtt folyó vitarendezési eljárásokban azonban nem vagyunk kötelesek és nem is áll szándékunkban részt venni.